რატომ იქმნება პრობლემები სამუხრუჭე დისკის მოხვეწის შემდეგ?

რატომ იქმნება პრობლემები სამუხრუჭე დისკის მოხვეწის შემდეგ?

მისასალმებელია, როდესაც ახალი სამუხრუჭე ხუნდების დაყენებამდე მანქანის მეპატრონე იჩენს წინდახედულობას და სამუხრუჭე დისკებს ("აპორნებს") ახვეწინებს ("აშლიფოვკებინებს"). მაგრამ ეს ძალისხმევა შეიძლება ფუჭი აღმოჩნდეს თუ მოხვეწის შემდეგ სამუხრუჭე დისკს არ გაგირეცხავენ.

მოხვეწილი დისკი აუცილებლად სათანადოდ უნდა გაიწმინდოს. სამწუხაროდ ძალიან ხშირად ეს ასე არ ხდება. სათანადოდ გაწმენდაში ვიგულისხმეთ, რომ დაყენებამდე დისკი უნდა გაირეცხოს საპნით და ცხელი წყლით, სასურველია ჯაგრისის გამოყენებით. ეს უზრუნველყოფს ნაპრალებში ჩარჩენილი მეტალის ნაწილაკების მოშორებას. წინააღმდეგ შემთხვევაში ეს ნაწილაკები საბოლოოდ სამუხრუჭე ხუნდების ზედაპირზე აღმოჩნდებიან, რაც გამოიწვევს ხმაურს და სხვა არასასურველ შედეგებს.

ასევე შესაძლოა დაგაინტერესოთ

დაგვემატა BMW F30 წინა ხუნდები

რა განასხვავებს ჩვენს სამუხრუჭე ხუნდებს კონკურენტებისგან? არ აზიენებს სამუხრუჭო დისკებს, არ შეიცავს აზბესტს, აქვს მაღალი სპილენძის შემცველობა და გამძლეა მაღალ ტემპერატურებზეც.

დისკების მოხეხვა ("შლიფოვკა")

მარტივად მოაგვარე დამუხრუჭებასთან დაკავშირებული ვიბრაცია ან/და ხმაური დისკების მოხეხვით.

მითები კერამიკულ ხუნდებზე

სპეციალური დიკსები სჭირდება? გახურებამდე არ ამახრუჭებს? აქ გაიგებთ თუ რამდენად ახლოსაა ეს მოსაზრებები სინამდვილესთან.

ჩვენი კომპანია მრავალი წელია ახორციელებს საავტომობილო დისკური სამუხრუჭო ხუნდების იმპორტს და რეალიზაციას.